jak ruszać się na scenie, żeby porwać tłum?
JAK DZIAŁA MOWA CIAŁA W MUZYCE? CO LICZY SIĘ W MUZYCE… POZA MUZYKĄ? CZY ZASTANaWIAŁO CIĘ KIEDYŚ CZYM TAK NAPRAWDĘ SĄ SCENICZNA CHARYZMA I LEGENDARNY „X-FACTOR” I… JAK SIĘ ICH NAUCZYĆ? CHCESZ WIEDZIEĆ, JAK BYĆ BARDZIEJ LUBIANYM WYKONAWCĄ LUB WYKONAWCZYNIĄ JESZCZE ZANIM ZAGRASZ PIERWSZY DŹWIĘK? CHCESZ POZNAĆ SCENICZNE TECHNIKI, KTÓRE SKUTECZNIEJ WZMOCNIĄ PRZEKAZ TWOJEJ MUZYKI?
Prawdopodobnie spędzasz swoje życie doskonaląc się w pisaniu piosenek, śpiewie lub grze na instrumencie. Czy jednak wiesz w pełni, co zmienia się, kiedy do dźwięków dołącza obraz? Czy zdajesz sobie sprawę, w jaki sposób Twoja mowa ciała, gesty i zachowanie wspierają albo sabotują dźwięki, płynące ze sceny? Czy wiesz, jak to, w jaki sposób ustawisz się podczas sesji zdjęciowej albo zachowasz w teledysku, wpłynie na Twój wizerunek?
W tej kwestii, wielu z nas zdaje się na nieświadomość i natchnienie, elementy wiedzy krążące w środowisku albo próby kopiowania zachowań scenicznych idoli.
Czy to wystarczy?
„Komunikacja Pozadźwiękowa” to pierwsza tego typu podróż przez kulturę z perspektywy występującego muzyka. To 3000 lat wiedzy kiedyś intuicyjnej, a teraz w dużej mierze opisanej. To sztuka sceniczna, muzykologia, psychologia, antropologia, religioznawstwo, socjologia, neurobiologia, polityka i biznes zamknięte w pigułce, którą powinien wziąć każdy, kto zajmuje się muzyką.
Czego dowiesz się z książki?
- co, oprócz wielkich umiejętności muzycznych, stoi za sukcesem Freddy’ego Mercury, Bruno Marsa czy Lady Gagi?
- jak lepiej wzmacniać przekaz Twoich dźwięków na scenie, koncercie online, sesji zdjęciowej i w teledysku?
- w jaki sposób wzrok może pełnić dominującą rolę w ocenie występu muzycznego?
- co naprawdę wydarza się między muzykiem a publicznością, kiedy dźwiękowi towarzyszy obraz?
- jakie zachowania, symbole i gesty intensywnie oddziałują na każdego, bez względu na przygotowanie czy wykształcenie?
- jak za pomocą ruchu wpływać na takie subtelności, jak odbiór tekstu, głośność, a nawet postrzegana długość dźwięków?
- jak skuteczniej budować artystyczny wizerunek, nie rozmieniając się na drobne?
- na jaką komunikację pozadźwiękową stawiają najwięksi wykonawcy/wykonawczynie i… dlaczego?
- oraz wiele innych.
pigułka wiedzy w cenie niższej, niż lekcja u dobrego muzyka, która będzie dla ciebie pracować przez resztę życia
To 21 rozdziałów naszpikowanych wiedzą, anegdotami i praktycznymi przykładami, z których każdy dotyczy jednego esencjonalnego w pracy muzyka zagadnienia. To skondensowane 100 stron podróży przez kulturę sceniczną ludzkości od Homera do Bruno Marsa, które minie szybciej, niż myślisz, ale zostanie z Tobą na długo.
kliknij, aby kupić e-book!
Cena: 59 zł
Produkt to e-book w formacie PDF. Twoje dane, które musisz podać w celu realizacji zamówienia (imię, nazwisko, adres i adres e-mail) są w pełni bezpieczne. Są potrzebne i będą przetwarzane tylko w celu realizacji zamówienia i legalnej sprzedaży e-booka. Jako sprzedawca, jestem zobowiązany móc wystawić Ci dowód zakupu w postaci faktury. Po kliknięciu w link, przekieruje on Cię do sklepu agenta, 1koszyk, dzięki czemu będzie możliwe wygodne dokonanie płatności. Polityka prywatności
Dla kupujących spoza PL (faktura VAT UE): proszę o kontakt na wladek@wladekfoltynski.pl
"Bardzo dobra, ciekawa i potrzebna książka." Robert Kasprzycki - poeta, wokalista i kompozytor "Bardzo erudycyjnie i profesjonalnie - lubię tak. Bardzo syntetycznie - co na początku mnie trochę martwiło, a później w pełni przekonało." Jarek Jurkiewicz - gitarzysta, kompozytor "Miałem przeczytać dziś i jutro, ale... poszło za jednym zamachem. Książka ważna, potrzebna i czyniąca zmianę. Nadziana anegdotami, ciekawymi cytatami i perełkami z życia muzyków jak dobra kasza skwarkami." Pan Winyl - promotor, wydawca, dziennikarz