Jakiś czas temu nagrałem wraz z Tak Brzmi Miasto taki oto „toolbox”, czyli skondensowany mini-kurs o budowaniu marki w kulturze i muzyce.

Zawarłem w nim nie tylko prawie dekadę doświadczeń, które zdobyłem w branży reklamowej i muzycznej. Zawiera przede wszystkim treści, które zostały do tej pory bardzo dobrze przyjęte przez zespoły, menedżerów i muzyków m.in. na prowadzonych przez mnie warsztatach inkubatora HEMI Music Hub, Eastern European Music Academy, Summer Campu Tak Brzmi Miasto czy wykładach na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ i wrocławskiej Akademii Muzycznej.

W kursie „sztuka brandingu” przedstawię Ci dwie pełne koncepcje, które możesz wykorzystać do zbudowania, ustanowienia lub nawet ponownego przemyślenia swojej istniejącej marki. Poznasz rządzące budowaniem marki mechanizmy i otrzymasz konkretne narzędzia, które przydadzą Ci się w planowaniu kariery i codziennej, artystycznej pracy.

Są to sprawdzone na rynku systemy, które szczególnie dobrze współpracują ze sztuką i muzyką. I nie są wcale tak trudne do zastosowania, nawet jeśli jesteś nowicjuszem w świecie brandingu. Jeśli natomiast działasz już w branży jakiś czas, jestem przekonany, że spojrzysz na to co – i jak – robisz w zupełnie nowy sposób. Jeśli więc poszukujesz większej wyrazistości albo chcesz lepiej przełożyć swoją osobowość na język sceny i social media, ten kurs może być dla Ciebie!

Dlatego, jeśli interesuje Cię temat budowania marki w muzyce i – szerzej – kulturze, sięgnij po ten mini-kurs!

(więcej informacji po kliknięciu w obrazek)