Od 10 lat w pracy dla klientów sprawiam, że zwykłe słowa nabierają znaczenia. Inspirują. Wzywają do działania. Sprzedają. Albo wszystko na raz.

Wybieram także te niezwykłe. Minimalistyczne. Albo wysokokaloryczne. Lub te, które ważą najwięcej. W zależności od potrzeb.

Jeśli Twoje litery nie układają się tak, jak chcesz – mogę Ci pomóc.

 

Jak?

• Opracuję intrygujący opis Twojej marki, projektu lub zespołu.

• Stworzę przekonujące opisy produktowe dla Twojego sklepu.

• Napiszę inspirujący tekst na bloga lub Twoją stronę www.

• Pomogę Ci w komunikacji z mediami.

• Wymyślę działający koncept marki, nazwę albo slogan reklamowy.

 

 

Dlaczego?

• Skończyłem filologię polską, więc poprawność i kwieciste słownictwo dostajesz w pakiecie.

• Zaczynałem w biurze prasowym pewnego surowego polityka, więc wiem także, co to „konkretnie i na temat”.

• Pracowałem cztery lata jako copywriter w agencjach reklamowych, dlatego językowa skuteczność stała się dla mnie priorytetem.

• Realizowałem projekty min. dla branży muzycznej, spożywczej, motoryzacyjnej, IT, usług i eventowej – więc potrafię szybko wydobyć esencję.

• Piszę formy od stu znaków do stu stron. Napisałem tę książkę, a to nie ostatnie moje słowo.

• Od sześciu lat prowadzę tego bloga, dlatego wiem, jak napisać coś co ma wartość – i przy okazji zbierze do kilkuset lajków za wpis.

 

Za ile?

Nie wyceniam czasu, tylko efekt. Zwykle rozliczam się projektowo lub od standardowego w branży copywriterskiej tysiąca znaków. Ich koszt będzie różny w zależności od formy i skomplikowania Twojego zlecenia – inny na przykład dla opisu marki, a inny dla treści sprzedażowego e-maila.

Możesz jednak mieć pewność – zawsze przejdę dla Ciebie dodatkową milę.

 

Chcesz porozmawiać o Twoim projekcie?